- rejestracji stanu cywilnego;
- ewidencji ludności i dowodów osobistych;
- pomocy społecznej;
- świadczenia usług komunalnych;
- administracji architektoniczno-budowlanej, w tym dotyczące decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu wydawanych na podstawie ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2020 r. poz. 293 i 471),
- ochrony środowiska, w tym dotyczące:
- decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji wydawanej na podstawie ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochro-nie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2020 r. poz. 283, 284, 322 i 471),
- decyzji zezwalającej na usunięcie drzew lub krzewów wydawanej na postawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2020 r. poz. 55 i 471).
Jednocześnie informujemy, że zgodnie z Zarządzeniem Nr 35/20 Wójta Gminy Głusk z dnia 17 marca 2020 r. w trosce o bezpieczeństwo nas wszystkich nadal, aż do odwołania obowiązuje wyłączenie bezpośredniej obsługi interesantów.
Tylko w sytuacjach wyjątkowych dopuszcza się bezpośrednią obsługę interesantów przez pracownika Urzędu Gminy po wcześniejszym kontakcie telefonicznym.
Pracownicy Urzędu są do państwa dyspozycji telefonicznie, za pośrednictwem email oraz platformy (e-PUAP).
tel. 081 75 18 760
e-mail: sekretariat@glusk.pl
e-PUAP : UGGluskskrytka