działając na podstawie art. 13 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego n i wolontariacie (Dz. U. z 2024 poz. 1491)
WÓJT GMINY GŁUSK
ogłasza otwarty konkurs ofert dla jednostek niezaliczonych do sektora finansów publicznych na realizację zadań publicznych w roku 2025.
I RODZAJE WSPIERANYCH ZADAŃ:
II WYSOKOŚĆ ŚRODKÓW FINANSOWYCH PRZEZNACZONYCH W BUDŻECIE GMINY GŁUSK NA DOTACJĘ REALIZOWANYCH ZADAŃ:
1. Oświata, edukacja, wychowanie oraz turystyka i aktywny wypoczynek
Wysokość środków przeznaczonych na zadania w 2023 roku – 10 000 zł
Wysokość środków przeznaczonych na zadania w 2024 roku – 10 000 zł
Wysokość środków przeznaczonych na zadania w 2025 roku – 10 000 zł
2. Upowszechnianie kultury fizycznej, sportu i rekreacji
Wysokość środków przeznaczonych na zadania w 2023 roku – 100 000 zł
Wysokość środków przeznaczonych na zadania w 2024 roku – 100 000 zł
Wysokość środków przeznaczonych na zadania w 2025 roku – 105 000 zł
3. Upowszechnianie kultury, sztuki, ochrona kultury i tradycji
Wysokość środków przeznaczonych na zadania w 2023 roku – 60 000 zł
Wysokość środków przeznaczonych na zadania w 2024 roku – 72 000 zł
Wysokość środków przeznaczonych na zadania w 2025 roku – 76 500 zł
III ZASADY PRZYZNAWANIA DOTACJI
Przyznanie dotacji uzależnione będzie od spełnienia przez Oferentów warunków i kryteriów, o których mowa w dalszej części niniejszego ogłoszenia oraz innych wymogów określonych w ustawie z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie (Dz. U. z 2024 r. poz.. 1491).
IV TERMIN I WARUNKI REALIZACJI ZADANIA
1. Zadania będą realizowane na podstawie umów zawartych na czas ich realizacji nie dłuższy niż do 31 grudnia 2025 r.
2. Warunki realizacji poszczególnych zadań:
Zadanie 1
Warunkiem otrzymania dotacji jest:
Zadanie 2
Warunkiem otrzymania dotacji jest:
Zadanie 3
Warunkiem otrzymania dotacji jest:
V TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
Oferty należy składać do dnia 24 stycznia 2025 r. W formie pisemnej w zamkniętej kopercie z napisem „Konkurs na realizację zadania nr ….. pn. „................”
Oferty należy składać na wzorze określonym Rozporządzeniem Przewodniczącego Komitetu do Spraw Pożytku Publicznego z dnia 24 października 2018 r. w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań z wykonania tych zadań (Dz. U. z 2018 r. poz. 2057) w:
Urzędzie Gminy Głusk, ul. Rynek 1, 20-388 Dominów
Pok. 110 (Sekretariat)
w godzinach 8.00 – 15.00
VI W trackie realizacji powierzonego zadania, dopuszcza się dokonywanie przesunięć w zakresie ponoszonych wydatków pomiędzy poszczególnymi pozycjami kosztów określonych w kalkulacji przewidywanych kosztów realizacji zadania publicznego ujętych w ofercie realizacji zadania w wysokości do 20 %.
VII TRYB I KRYTERIA STOSOWANE PRZY DOKONYWANIU WYBORU OFERTY
Oferty kompletne, sporządzone czytelnie, złożone w terminie będą rozpatrzone przez Komisję powołaną przez Wójta Gminy Głusk. Komisja stosuje kryteria określone w ustawie o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, a także biorąc pod uwagę: dokonania wnioskodawcy w obszarze tematyki oferty, doświadczenia organizacyjne realizatorów, dotychczasową współpracę wnioskodawców z samorządem, zgodność tematyki i zakresu oferty z zadaniem, na realizację którego jest ogłoszony konkurs oraz cele statutowe wnioskodawcy.
Oferenci zakwalifikowani przez Komisję do realizacji poszczególnych zadań zostaną powiadomieni pisemnie. Informacja o wyborze Oferentów zostanie ponadto opublikowana na stronie internetowej, BIP oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy.
Zał 1 Wzór oferty.RTF | RTF | 248,26 kB | |
Zał 2 Wzór umowy.RTF | RTF | 106,62 kB | |
Zał 3 Wzór sprawozdania.RTF | RTF | 175,68 kB | |
Ogłoszenie o konkursie na 2025.pdf | 158,71 kB |