USTAWIENIA

Jesteś na: Aktualności Zarządzenie w sprawie powołania...

Aktualności

Zarządzenie w sprawie powołania Komitetu Rewitalizacji Gminy Głusk
08.01
2025

Zarządzenie w sprawie powołania Komitetu Rewitalizacji Gminy Głusk

ZARZĄDZENIE NR 193/24
WÓJTA GMINY GŁUSK 
z dnia 30 grudnia 2024 r.  
w sprawie powołania Komitetu Rewitalizacji Gminy Głusk

 

Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1465 t.j.) oraz art. 7 ust. 4 ustawy z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji (Dz. U. z 2024r. poz.278 t.j.), w związku z Uchwałą nr IV/33/24 z dnia 30 lipca 2024 r. Rady Gminy Głusk w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji Gminy Głusk, oraz z Uchwałą Nr VII/63/24 Rady Gminy Głusk Z dnia 29 października 2024 r. w sprawie zmiany uchwały nr IV/33/24 Rady Gminy Głusk z dnia 30 lipca 2024 r. w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji Gminy Głusk, a także zgodnie z protokołem z przeprowadzenia naboru kandydatów na członków Komitetu Rewitalizacji Gminy Głusk z dnia 21 listopada 2024 r. zarządzam, co następuje: 

§ 1

Powołuję Komitet Rewitalizacji Gminy Głusk reprezentujący lokalne środowiska społeczne, gospodarcze, mieszkańców gminy, organizacje pozarządowe w celu utworzenia forum współpracy i dialogu przedstawicieli lokalnych środowisk z organami gminy, zwany dalej Komitetem, w składzie:

  1. Przedstawiciele mieszkańców obszaru rewitalizacji oraz właścicieli, użytkowników wieczystych nieruchomości i podmiotów zarządzających nieruchomościami znajdującymi się na tym obszarze, w tym spółdzielni mieszkaniowych, wspólnot mieszkaniowych i towarzystwa budownictwa społecznego oraz członkowie kooperatywy mieszkaniowej współdziałający w celu realizacji na obszarze rewitalizacji inwestycji mieszkaniowej w rozumieniu art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 4 listopada 2022 r. o kooperatywach mieszkaniowych oraz zasadach zbywania nieruchomości należących do gminnego zasobu nieruchomości w celu wsparcia realizacji inwestycji mieszkaniowych (Dz. U. z 2023 r. poz. 28):
    1. Pani Anna Gmur - Mętów
    2. Pani Katarzyna Głaz - Dominów
    3. Pan Damian Gerhand - Mętów
  2. Przedstawiciele mieszkańców gminy inni niż wymienieni w pkt 1;
    1. Pan Robert Lubański
    2. Pani Agnieszka Potępska
    3. Pani Agnieszka Bolibok
    4. Pani Renata Sztobryn-Solan
  3. Przedstawiciele podmiotów prowadzących lub zamierzających prowadzić na obszarze gminy działalność gospodarczą;
    1. Pan Marek Jaremek
    2. Pan Marcin Skórski
  4. Przedstawiciele podmiotów prowadzących lub zamierzających prowadzić na obszarze gminy  działalność społeczną, w tym organizacji pozarządowych i grup nieformalnych;
    1. Pan Sylwester Adamek
  5. Przedstawiciele organów władzy publicznej oraz innych podmiotów realizujących na obszarze  rewitalizacji uprawnienia Skarbu Państwa.
    1. Pan Bogusław Kukuryk 

§ 2

Nadzór nad pracą Komitetu będzie sprawował Wójt Gminy Głusk.

§3

Wykonanie zarządzenia powierza się Zastępcy Wójta Gminy Głusk. 

§ 4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

WÓJT GMINY 
mgr inż Jacek Anasiewicz

 

Powrót