W związku z tym, prosimy naszych mieszkańców o wywiązanie się z obowiązków spoczywających na nich, a wynikających z wcześniej podpisanych umów. Bezwzględnie prosimy o wypełnienie i dostarczenie do urzędu gminy; umów, pełnomocnictw i rachunków za energię za ostatni rok. W załączniku poniżej przedstawiamy harmonogram przysłany przez instalatora, z którego dowiedzieć się można o przewidywanym okresie montażu urządzeń w poszczególnych miejscowościach. Właściciele domów, na których instalacje będą montowane w miesiącach styczeń- luty w najbliższych dniach otrzymają wezwania do zapłaty, w których zawarte będą ostateczne kwoty do zapłaty. Wezwania sukcesywnie wysyłane będą także do mieszkańców innych miejscowości.
Montaż urządzeń może być wykonany tylko po wpłaceniu pełnej kwoty udziału mieszkańca w instalacji. Po 20 stycznia w pierwszych miejscach gdzie odbędą się montaże instalacji, pojawią się pracownicy firmy, by omówić termin oraz szczegóły techniczne instalacji. Na prośbę mieszkańców w załącznikach poniżej przedstawiamy Państwu karty katalogowe inwerterów i paneli fotowoltaicznych, jak również dokumenty, które należy wypełnić, podpisać i dostarczyć do urzędu, jeśli ktoś jeszcze nie dopełnił tego obowiązku.
Prosimy o poważne potraktowanie powyższych informacji.
Załączniki: